sâmbătă, 16 iunie 2018

Expozitia "Teintures et Textures" Cormainville 2018

     Peste o saptamana se deschide expozitia asociatiei Beauce-Art Textiles la care am bucuria sa particip.
     Multumesc draga mea Smaranda pentru aceasta onoare!

     Anul acesta am lucrat impreuna cu prietenele mele: cu Elena alaturi si cu Smaranda la capatul wi-fi-ului de pe telefon. :)
     Am inceput pregatirile din toamna trecuta jucandu-ne cu vopseluri si materiale diferite: dantele, broderii, fire, croseturi. borangic, panza din bumbac.


     Lucrul cu Procion a fost o adevarata incantare!
















     Am lucrat cu otet si hartie creponata si cu vopsele alimentare.




     Am profitat de zapada asternuta in luna martie si am vopsit cu zapada si Procion.



   
     Dupa toate acestea ne-a fost destul de dificil sa alegem materialele si culorile cu care sa lucram  quilt-urile pentru expozitie! :)

    Daca sunteti in Franta in preajma Cormainville la sfarsitul saptamanii viitoare va invit la expozitie!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...